כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור - כריסטיאנו רונאלדו ג וניור כובש את האיטלקים בגיל 8 ספורט 1

כריסטיאנו רונאלדו גוניור נמנה על מחלקת הילדים של יובנטוס. כריסטיאנו רונאלדו גוניור aka כריסטיאניניו הוא בן 7 בלבד אבל הבעיטות והכישורים המסיביים שלו טובים בהרבה ממחצית משחקני הכדורגל בעולם.


כריסטיאנו רונאלדו ג וניור כובש את האיטלקים בגיל 8 ספורט 1

הבת של רונאלדו בתמונות ראשונות.

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור. בנו של רונאלדו נלקח לחקירה כריסטיאנו גוניור חגג בחופשה במדיירה בזמן שחלוצה של יובנטוס המשיך לקרוע רשתות. הילד בן ה-10 צולם על ידי דודתו נוהג על אופנוע ים גט סקי כשהיא מפצירה בו. ברצלונה מדהימה יהיה.

אמו של כריסטיאנו רונאלדו דלורס אביירו תועדה בוכה מהתרגשות בבכורה המחודשת של CR7 במנצסטר יונייטד בה בנה כבש. כריסטיאנו רונאלדו חתם במנצסטר יונייטד מחדש 12 שנים אחרי שעזב והיום שבת דווח באס שבנו של הפורטוגלי עם השם המחייב כריסטיאנו רונאלדו גוניור ישחק בקבוצת. כריסטיאנו רונאלדו עם וויין רוני רויטרס עוד חוזר הניגון.

ואנשים הכירו אמש את הכישרון שלו שכנראה ירש מאביו במהלך משחק החימום בין פורטוגל. היא תמיד מפטפטת עם הנער הצעיר במהלך המשחקים של רונאלדו. הדבר הכי טוב הוא שהוא יהיה הטוב ביותר בתחומו.

כריסטיאנו רונאלדו גוניור קרוב מאוד לאביו מכיוון שהוא תמיד נמצא ברוב הפוסטים שלו בפלטפורמות המדיה החברתית הוא לעתים קרובות הולך איתו לאצטדיון וגם לרבים מאירועי הפרסים בהם השתתף בתקופה האחרונה. כריסטיאנו רונאלדו גוניור דיבאלה. 20 כריסטיאנו רונאלדו גוניור PNG.

ב 34 שנים שלו כריסטיאנו כבר הפך לאב של ארבעה ילדים. הבולט בין בילויו עם. כריסטיאנו רונאלדו מדגמן גוף מושלם.

אחרי 11 דקות של דיבורים משהו הפריע לרונאלדו ורובלו כשלפתע הבן של רונאלדו. שר החוץ ישראל כץ הצטלם איתו ועם. לא אלחץ עליו להפוך לכדורגלן אבל אני כן רוצה בזה.

כריסטיאנו רונאלדו גוניור טוויטר. אמא של רונאלדו סבתו של הילד חשפה בביוגרפיה שהיא אספה את הילוד מבית חולים פרטי בפלורידה. האב הגאה פרסם עוד סרטון של בנו כובש וגם הפעם הוא צבר מיליוני צפיותתנו סאב ותשארו מעודכנים עם הכתבות הכי.

כרגע CR7 כריסטיאנו גוניור 6 ומעסה צמודה. כריסטיאנו רונאלדו כבר יש 2 ילדים כריסטיאנו רונאלדו ג וניור mateo רונאלדו. דולורס אביירו כריסטיאנו רונאלדו גוניור Chris BrunskillFantasistaGetty Images 13 חודשים אחרי שהתמוטטה דולורס אביירו סיפרה לראשונה בגילוי לב על התקופה הקשה.

כריסטיאנו רונאלדו גוניור aka כריסטיאניניו הוא בן 7 בלבד אבל הבעיטות והכישורים. Splashnews ליין הבגדים של כריסטיאנו רונאלדו כריסטיאנו גוניור. כריסטיאנו גוניור ישחק לצד בנו של וויין רוני מערכת one.

דלורס אביירו וכריסטיאנו גוניור אינסטגרם אמו של כריסטיאנו רונאלדו דלורס אביירו תועדה בוכה מהתרגשות בבכורה המחודשת של cr7 במנצסטר יונייטד בה בנה כבש צמד וכל האצטדיון קרא בשמו. אחרי שנה בתפקיד ראש ממשלת יפן הודיע שלא יתמודד. דולורס אביירו אמו של אחד הסופרסטארים הגדולים בתולדות המשחק תמיד שם.

אמו דולורס עבדה כטבחית ואביו. הפורטוגלי פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה משותפת עם כריסטיאנו גוניור שלה הוסיף את הכיתוב. כריסטיאנו רונאלדו נחשב בעיני רבים כשחקן הטוב ביותר בעולם וחלק גם מחשיבים.

אני תמיד אומר לו שצריך עבודה קשה ומחויבות כדי להצליח אמר האב. כריסטיאנו רונאלדו גוניור. הנכד שלי כריסטיאנו גוניור התחנן בפניי.

כריסטיאנו רונאלדו ובנו צילום. כריסטיאנו רונאלדו גוניור בקבוצת הילדים של יובנטוס העונה. 23 משחקים 58 שערים 18 בישולים מי הרכש המוצלח יותר של הגברת הזקנה.


כמו אבא הבן של רונאלדו ניסה בעיטת מספרת


כריסטיאנו רונאלדו אימו מספרת על השבץ המוחי ספורט 1


הכללים המחמירים שקריסטיאנו רונאלדו ג וניור חייב למלא וידאו ממסר טלוויזיוני


הוט דאדי כריסטיאנו רונאלדו מדגמן גוף מושלם


רונאלדו לקח את בנו לביקור מרגש בבית ילדותו


צפו בכריסטיאנו ג וניור בנו של כריסטיאנו רונאלדו מחקה את אביו בבעיטה חופשית ספורט 1


בגיל 9 הבן של כריסטיאנו רונאלדו מטריף את העולם


אחד מבעלי פ ס ז רמז שרונאלדו יחבור למסי


כמו אבא הבן של רונאלדו ניסה בעיטת מספרת


כריסטיאנו מציג משפחת רונאלדו במלואה


רונאלדו אישר הילד הרביעי בדרך


הבן של כריסטיאנו רונאלדו כבש שביעייה במחצית אחת צפו וואלה ספורט


לא נפל רחוק צפו ברונאלדו ג וניור מלהטט ספורט 5


כריסטיאנו רונאלדו ג וניור שבר את שיא השערים ספורט 1


הכוכב הפורטוגלי החדש חדשות פורטוגל


כריסטיאנו רונאלדו בנו נלקח לחקירה בעקבות סרטון ברשת ספורט 1


כריסטיאנו רונאלדו הולך לאמץ ילד נוסף


הכוכב הפורטוגלי החדש חדשות פורטוגל


רונאלדו לא כובש רביעייה לבנו במדי יובה ספורט 5

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
Advertisement here
Advertisement here
Advertisement here