כריסטיאנו רונאלדו משכורת : כריסטיאנו רונאלדו ויקיפדיה

רונאלדו מרוויח קרוב ל-7 מיליון פאונד בשבוע כך שמדובר בכסף קטן עבורו ובהחלט עדיף על פיאט פונטו. יא יא טורה מנצסטר סיטי 108 5.


האם כריסטיאנו רונאלדו הוא בכלל בן אנוש גלובס

ההכנסות של רונלדו משכר בונוסים וחסויות עומדות על 875 מיליון יורו.

כריסטיאנו רונאלדו משכורת. אמו דולורס עבדה כטבחית ואביו דיניס חוסה היה חייל משוחרר ששירת. שיאני השכר באיטליה. ב-2009 הוא רכש פרארי בסכום משוער של כ-320000 דולר.

ליונל מסי ברצלונה 11 4. כריסטיאנו רונאלדו מכל זווית אפשרית. כריסטיאנו רונאלדו מעל כולם.

כריסטיאנו רונאלדו פורטוגל 111 2. מוכתאר דהארי מלזיה 89 4. וויין רוני מנצסטר יונייטד 115 3.

רונאלדו קנה את המכונית היקרה ביותר בעולם - בוגאטי ב-12 מיליון דולר. כריסטיאנו רונאלדו הוא כדורגלן פורטוגלי ואגדת הכדורגל הפורוורדת של ריאל מדריד וזה פשוט תענוג לצפות על המגרש. הכוכב הפורטוגלי אמנם עדיין לא יהיה בסגל השדים האדומים למשחק הערב ראשון 1830 ספורט 1 מול וולבס אבל הנוכחות שלו כבר מורגשת היטב בקרב.

היום אני אראה לכם כל האמת על כריסטיאנו רונאלדו - הוא לא אחד האנשים הכי מוזרים בעולם - הוא אחד האנשים הכי. עדכונים מסביב לשעון על כריסטיאנו רונאלדו - עכשיו בוואלה. רונאלדו אמור להרוויח סכום של 125 מיליון דולר.

כריסטיאנו רונאלדו הכדורגלן הרווחי ביותר ב 2015. כוכב יובנטוס ונבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו תפס את המקום הראשון ברשימת משפיעני הרשת באינסטגרם כאשר הוא מרוויח מפוסטים 6 מיליון דולר יותר מאשר המשכורת שהוא מקבל מקבוצתו. רונאלדו מרוויח 182 מיליון יורו בשנה ולשכר שהישראלי הממוצע מרוויח בשבוע.

הכדורגלן המוכשר הוא לא רק שוער שערים אלא שיא. 50 השחקנים בעלי השכר הגבוה ביותר קבוצה מיליוני יורו 1. המכוניות של כריסטיאנו רונאלדו.

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד 12 2. כריסטיאנו רונאלדו. זו כנראה הכותרת המתאימה ביותר לתאר באמצעותה את רשימת המרוויחים של ריאל מדריד.

כמה מרוויח רונאלדו על פוסט באינסטגרם. ידיעות חמות תמונות קטעי וידאו כתבות ארכיון דעות ומאמרים. כריסטיאנו רונאלדו הוא ללא ספק הספורטאי המרוויח ביותר ברשת החברתית הענקית כשהוא עומד על 142 מיליון עוקבים ששולחים אותו לרשימת חמשת הכוכבים עם הכי הרבה.

כדי להגיע לשכרו של הכדורגלן בעל השכר הגבוה ביותר כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד יצטרך הישראלי הממוצע לעבוד 942 שנים. רונאלדו במקום הראשון from imgmakocoil לפי דיווחים בתקשורת האיטלקית כוכב יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו ובת זוגו מזה שנתיים הדוגמנית גורגיניה רודריגז המירוץ לטבעת הושלם. הוא מוביל בתחום הזה על ליאו מסי כוכב ברצלונה.

הקאמבק של כריסטיאנו רונאלדו למנצסטר יונייטד ממשיך לעורר רגשות עזים בכדורגל האנגלי. סמואל אטו אינטר. החוזה האחרון נחתם בנובמבר 2016 וצפוי להשאיר אותו אצל האלופה לפחות עד קיץ 2021.

רונאלדו במקום הראשוןכריסטיאנו רונאלדו דוס סאנטוס אוויירו הוא כדורגלן פורטוגזי המשחק בעמדות הקיצוני והחלוץ במועדון הכדורגל יובנטוס ובנבחרת פורטוגל בה הוא משמש כקפטן. שחקן הכדורגל הוא אוהד גדול של מכוניות פאר והוא גם אוהב להציג את הרכבים היוקרתיים שלו לראווה בחשבון האינסטגרם שלו. הכוכב הפורטוגלי מקבל משכורת.

Join Facebook to connect with כריסיאנו רונאלדו and others you may know. כריסטיאנו רונלדו כוכב ריאל מדריד הוא הכדורגלן שמרוויח הכי הרבה העונה 201617. כריסטיאנו רונאלדו נולד בפונשל בירת איי מדירה השייכים לפורטוגלהוא היה בן הזקונים במשפחה קשת יום.

כריסטיאנו רונאלדו שעשוי לחתום על חוזה חדש בריאל מדריד ממוקם רביעי עם שכר של 21 מיליון יורו בעונה. לאחר קיץ שבו שניהם החליפו קבוצות בפורבס פורסם היום שלישי כי כריסטיאנו רונאלדו עקף בחזרה את ליאונל מסי והפך למשתכר הגבוה ביותר בענף הכדורגל. כריסטיאנו רונאלדו לא הצליח להבקיע עד עכשיו אפילו שער אחד בשלושת המשחקים של יובנטוס בליגה האיטלקית אבל הוא מחייך כל הדרך אל הבנק.

שווה נטו משכורת.


כריסטיאנו רונלדו עובר ליובנטוס עבור 105 מיליון יורו כלכליסט


כריסטיאנו רונאלדו ויקיפדיה


שיאני השכר באיטליה כריסטיאנו רונאלדו במקום הראשון ספורט 5


כמה מרוויח רונאלדו על פוסט באינסטגרם סרוגים


דיווח רונאלדו יקבל חוזה לכל החיים בריאל ספורט 5


השד שוב אדום הקאמבק של רונאלדו יעשה טוב ליונייטד


כריסטיאנו רונאלדו הכדורגלן הרווחי ביותר ב 2015


רונאלדו מרוויח יותר מ 4 קבוצות בליגה האיטלקית


N12 אז כמה באמת מרוויחים הכדורגלנים הגדולים בעולם


הפרטים סוכמו עסקת רונאלדו תיחתם בשבוע הבא ישראל ספורט


הסיבות לכך שכריסטיאנו רונאלדו יישאר ביובנטוס


מיליונים על מיליונים נחשף שכר המאמנים במונדיאל 2018


דרמה רונאלדו צפוי לעבור למנצ סטר יונייטד


Cristiano Ronaldo Israel כריסטיאנו רונאלדו ישראל פריס סן ז רמן רוצה לשבת לשמוע לאונרדו המנהל הספורטיבי של פ ס ז וחורחה מנדש ידונו בקרוב לגבי כריסטיאנו רונאלדו העברתו האפשרית של כריסטיאנו רונאלדו


דיווח כריסטיאנו רונאלדו סיכם במנצ סטר סיטי


כריסטיאנו רונאלדו ויקיפדיה


נחשף השכר המטורף של רונאלדו ביובנטוס


כריסטיאנו רונאלדו יקבל את השכר הגבוה אי פעם בפרמיירליג וואלה ספורט


רונאלדו יחדש חוזה בריאל ירוויח 30 מיליון דולר

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
Advertisement here
Advertisement here
Advertisement here